Thursday, April 23, 2015

Käisin süstaga sõitmas

Süstad merel.
Dawn päikeseloojanguga.
Meil on siin töötajatele selline toode, nagu "sotsiaalklubi," millega saab aeg-ajalt tasuta teha asju, mille eest teised maksavad. Enamasti olen ma tööl, kui lõbusad asjad toimuvad, aga sellenädalasele lõbustusele sain minna. Jess! Toote nimi on "Sunset Kayak" ja inimesed maksavad, et minna süstaga ookeanile, istuda märjas plastikpaadis, et lonksata päikeseloojangul šampanjat. Väga tore oli!
Natuke oli muidugi nõme, et need pilved säärased olid, aga kahepeale pudel kihisevat parandab kõik mured. Sõitsin Dawn'iga samas paadis, ta on väga tugeva inglise aktsendiga väga tore inimene.
Täna lähevad mõned inimesed suurele korallrahule snorgeldama, aga mina, nagu ikka, pean tööpostil olema nii et see jääb ära. Õnneks on see mul plaanides ja küll ma enne lahkumist omale ka kilpkonnade seas toruotsa suhu topin, maski silmile tõmban ja lestadega läbi vee libisen. Hetkel ma tänan tähelepanu eest, sest tõesti olen töötanud 12 tundi päevas viimasel ajal ja ei olegi jõudnud lõbusaid asju teha.
Olge tublid! Ailavju™
Soolane vesi ja pilved.
Ilus pilt.
Mina partneriga.

Siin pildil on 7 süsta.


No comments:

Post a Comment