Tuesday, April 22, 2014

Külmapühad

Eile sadas nii palju nii külma vihma, et enne kespäeva saadeti meid koju ära. Öösel oli äikesetorm olnud, mille mina muidugi täiesti maha magasin ja nädala jooksul enne seda muide suurt midagi ei toimunudki. Kui midagi välja tuua, siis neljapäevasel palgapäeval sai restoranis väike lambaroog kinni pandud.
Kuna kell 6 ja 7 hommikul alles sadas, nagu segane, siis tööl ei käinud täna üldse. Veetsime päeva Launcestonis, mis on siinsamas ümber nurga ja Tasmaania suuruselt teine linn, kui ma ei eksi. See tundub natuke, nagu kauboilinn, kus peatänaval nagu midagi toimub, aga mujal on tühjus. See on päris naljakas. Kõik kohad, mis seal üldse on, pannakse hiljemalt kell 17:30 kinni, mis tähendab, et kui töölt vaba päeva ei ole, siis kohvikud või uued püksid võib kohe ära unustada.
Käisime päev otsa erinevates sekkarites, ostsin jopekese, teised said ka igast manti ja saigi päev otsa. Õhtul muidugi praad einelas, kus teisipäev on 15-dollari-õhtusöögi päev. Jess! Kõht täis, tuju hea, homme on äratus 06:36 jälle!
Aa munadepühad olid ka, need on siin riigis vist suurem püha, kui ma arvata oleks osanud. Suurel Reedel ja esimesel jõulupühal on väidetavalt seadusega keelatud kaubelda, oskas mulle austraallane Paul rääkida. Tegelikult leidsime reedel ühe kallima nurgapoe, mis avatud oli nii et nälga ei jäänud. Lisaks on riigipühad ka muidugi pühapäev, aga veidral kombel isegi esmaspäev. Eile paar poodi olid lahti, aga linn oli ikka inimtühi! Reedel on uus riigipüha, mille kohta ma täpsemalt veel ei tea.
Selline see linn on. Ühel pildil on uruguailased ka ja ühel öine vaade mu kodurõdult. Cool! Ailavju!

1 comment:

  1. uruguailastel on hullude päevade kilekott v? muidu naljakas pilt see esimene peegliga ka, nagu reklaam või

    ReplyDelete