Sunday, April 13, 2014

Põhimõtteliselt september

Pika püksi hommikud on kohal, päeval on palav ja õunad hakkavad valmis saama. Viimase nädala jooksul olen korjanud tonnide viisi sorte Fuji, Granny Smith, Golden Delicious ja Pink Lady. Kõik on omamoodi maitse, suuruse ja korjetehnikaga. Meie tiimis on siis praeguseks neli meid + kaks uruguailast + traktorit juhib Paul, kellel on 3 imelist koera, kes teevad ulmetrikke ja on nii armsad, et tahaks nad ära süüa!
Uue töö sain, see on päris viis! Sonia helistas just sel hetkel, kui ma vihmasel päeval sekkarist endale sinised torumehe tunked ostsin ja teatas, et teeb must front desk supervisori lausa. Ma täpselt ei tea, kuidas see juhtus... Lepingut veel näinud ei ole, see tuleb nädala-kahe jooksul, aga särk suuruses L on mulle igatahes tellitud. Riietega on siin riigis üldse väga kehvasti, mu käed on vist pikemad, kui kõigil austraallastel, sest kuigi M suurus on igalt poolt mujalt paras, siis varrukad on täiesti lühikesed ja enamasti võiks kõik üldse pisut pikem olla.
Muud miskit praegu seigelnud ei olegi. Ma võib-olla ostan endale arvuti palgapäeval, et mägedes .doc faile kirjutada. Hah!
Piltidest tigu ja 2 koera kolmest (ma õigekirjas kindel pole, aga nimede hääldused on Tšaarli ja Donni, kolmas, kes ei paista, on Dräss). Cool! Ailavju! Tsau!
Aaaa! Mu õel on täna sünnipäev! Palju õnne, Moona! Et ikka saaks ja tuleks, ma ütlen! Šampanja voolaku igas kodus!

2 comments:

  1. Need on Dazey koerad juu, fantastiline! Väga 5 talvetöö ka, hästi tehtud!

    ReplyDelete