Saturday, August 16, 2014

Pime aeg on möödas!

Sõime kell 5 hommikul pulgajäätist. Khale, Erki, Charlie, Josh.
Ma ei ole jälle nii ammu kirjutanud, et piinlik. Pean siin oma igapäevase taskumärkmikku appi võtma, et asjad meelest ära ei läheks. Tegelikult olen ma nii noor küll, et mälu peab veel vastu nii et alustame kohe järgmisest päevast pärast viimast postitust.
Kolm känguruburksi.
Olin siis mina tööl rahulikult nagu ikka, neljapäeva õhtupoolik, rahvast väga palju ei olnud, uimasin seal niisama oma tähtsaid asju teha, kui äkitselt 2 tundi enne südaööd ja ausalt pauguga lüüakse tagauks lahti ja hüütakse "TEIL KATUS PÕLEB!" Mis seal's ikka, teatasin oma vahetusevanemale ja siis see paanika algas. See rahvus siin tegelikult peaks oskama tulega ümber käia küll ja ma oleks eeldanud, et evakueerimine on neile kui mitte igapäevane, siis igasuvine... Meie kõigi kaitseks, siis viimane tuletõrjeõppus oli mäe peal toimunud 3 aastat tagasi nii et isegi hästi läks. Igatahes jäeti mulle raadio vastuvõttu ja ma suhtlesin tuletõrjega, kuni teised kõik korruseid läbi jooksid, ustele koputasid ja majast välja ajasid rahvast. Raadiosaatja möirgas oma 10 minutit enne kui majas rahu ja vaikus oli, tuletõrjeonud olid katusele juhatatud ja suitsuvine natuke hajuma hakanud. Tund aega hiljem oli kindel, et tulekahju oli ainult korstnas ja nüüdseks on see piisavalt jahutatud, et rahvas ohutult tuppa magama saaks tulla. Kõik olid üsna mõistvad, aga eks pisut olid meeleolud rikutud nii et juhatus andis 20% soodukat selle öö eest.
Üldine tagasiside oli see, et tuletõrjemehed tegid oma tööd väga hästi, aga hotellitöötajate oskused jäid vajaka. Ma olen nõus! Igatahtes uuriti dokumente ja seesama korsten, kus iga päev vähemalt 8 tundi all tuli on, oli puhastamata nii palju aastaid, et seda ei tahetud isegi välja öelda. Nüüd on puhas, rohkem ei pea muretsema!
Ma olen üsna palju tööl käinud viimasel ajal ja ei ole sattunud oma tavapärastele parma-, trivia ega kontsertiõhtutele. See-eest alles mõned päevad tagasi toimus firma õhtusöök, kus iga kuu saavad kõik 600 inimest kokku, söövad ja joovad natuke ja siis jagatakse loterii kaudu tasuta asju. Sealt saab sokke ja prille ja särke tavaliselt ja iga kord on peaauhind ka. Juulis oli selleks ilus talvejope, mille võitis asiaat, seekord oli paar K2 suuski, mille ma siis ära võitsin. Ma ei teagi täpselt miks ja kuidas see nii planeeriti, et just roheline E04 pilet võidu tõi, aga seal ma siis olin - tuju hea, paar kalleid tuttuusi mäesuuski, null skilli ja 500 inimest vaatamas. Hirmus! Õnneks päästis mu Ski Patrol'i vanamees The Robdog, kes ütles, et ma talle helistaks ja ta ostab need 400 dollariga ära. Ma tahan natuke rohkem, helistan talle homme.
Ma tahan Eesti suve, sõin Känguru esimest korda, tahaks kaissu ja lühikesi pükse kanda! Haha! Märkasin just, et kõik pildid on toas tehtud, nagu ma ei käikski õues. Ausalt olen käinud! Ailavju! Tsau :*

Kaks päeva, 15 inimest ja valmis!

Minu sõbrannad Sasha ja Suki.


No comments:

Post a Comment