Wednesday, August 6, 2014

August, käes on august!

Seal ma töötan, see ma olen
Auto lükkab lund
Austraalia on tegelikult üks üsna kena koht, isegi talvel. Vahepeal jälle midagi väga suurt juhtunud ei ole, aga natuke on asjad selgemaks saanud. Kui kõik hästi läheb, siis ma rohkem öösiti ei tööta, aga saan päevasel ajal lisaülesandeid ja keerulisi asju, mille eest vastutada. Hooaja lõpuni on jäänud arvatavasti umbes 6 nädalat - saime oma nimesildid kätte! Bossidel on sellised, nagu mul, teistel kleebitakse nimed tühjadele sildikestele. Jess! Puhas võit!
Ilmast siis ka: meil on külm. Kui seekordne jaheduseperiood (teinekord koguni 7 külmapügalat) läbi saab, peaks vist kevad algama. Vihmad, päike, tormituuled - kui seda lund kahe kuuga 2 meetrit sadanud poleks, ei saaks võib-olla nädala pärast kusagil sõita, aga õnneks proovitakse päevad-ööd valged hoida ja kahurid töötavad täisvõimsusel. Siin on rahvast viimasel ajal rohkem, kui meile meeldiks ja kõik nõlvad on liiga kitsad kogu selle kamba jaoks, kes neil sõita tahaks. Osavust on vaja!
Uurisin seda kullakaevanduse asja ka, aga ega see vist jääbki unistuseks. Valitsus oli mõni aeg tagasi seadusi muutnud ja nüüd peab kaevanduses töötamiseks hankima teistsuguse viisa, kui minul on, aga selle saamiseks tuleks kohaliku inimesega abielluda põhimõtteliselt. Mul siin pruuti pole, kellega abiellu astuda nii et tuleb vist oodata, kuni põlevkivi mind kutsuma hakkab, enne maa alla ei saa...
Pühapäeval muide, nagu ikka, oli trivia õhtu ja usu või mitte, tuli uus rekord: 69 punkti 80st ja kolmas koht! Iseenesest ma oleksin sellega rahul, aga kuna seekord olid jälle need küsimused, millele ma peaaegu ühtegi vastust ei teadnud, siis oli natuke kasutu tunne. Igal liikmel on meeskonnas oma ülesanne, ma olin seekord siis motivaator. "What to do" eksole. Auhinnad on seal hästi lihtsad, aga läbimõeldud. Kolmas koht saab ühe kannu õlut, teine koht 2 ja esikoht 3 + vaba valik saladustelaekast.
Laupäeval ma natuke olin kurb, et ma vales riigis olen, sest mõned said abiellutud ju. Minu Karl ja Karola, kelle pidu oli maailma parim olnud. Olgu neil helge tulevik ja palju ilusaid lapsi, mina igatsen täiega! Kibe!
Ja teine tervitus ja õnnitlus läheb Martinile ja Mai'le, kes samal päeval ühte heitsid! Elagu!
Ailavju :)

Jack suitsetab, me Drew'ge oleme peegelduses

Kolmas koht!

Näide pühapäevasest küsimusest. Kes on number 5?


1 comment:

  1. Nõme lugu selle kullakaevandusega. Aga kui pruuti ei olegi, kas siis äkki Melbourne järgmisena? Kohtuks hea meelega seal.

    ReplyDelete