Saturday, January 3, 2015

5, 6 - aasta uus!

Natuke udune, aga pauku nägin ikka!
Austraalia manner põleb, sest siin on nii palav! Tasmaanias polnud see +32 kõige hullem, aga Melbourne'i 40 ja keskmaa kuivus ja +42 teevad oma töö. Asjad on käest ära nii Victoria, New South Wales'i kui ka Southern Australia osariikides. Siin all on nagu ikka kena ja ohutu!
Emmie, Drew, Jacob ja Aron New York'is.
Aastanumber on vahetunud 2015 vastu - täpselt nagu jõuludega, ega ei ole uue aasta tunnet südasuvel, aga vastu ta sai võetud. Olime Drew'ga tööl umbes kella 11ni ja siis sõitsime Jacob'i poole majapeole, jõime ja sõime, panime tantsukingad jalga ja jalutasime kohalikku populaarseimasse ööklubisse New York. See on üks õudne koht! Interjöör oli inetu ja muusika halb ja kõik noored purjus ja mitte ilusad ja ma kaotasin oma ketsi korraks ära, sest põrand kleepus nii kõvasti.
Uuel aastal sai natuke hommikul magada ja õhtust alates algas taas vana hea restoran-magama-õunaaed-restoran rutiin. Restoranist uudiseid nii palju, et homme algab mu viimane töönädal selles kenas kohas, sest Drew andis lahkumisavalduse sisse ja mulle tundub, et kuna tema mu sinna tõi ja mu järele vaatas, siis kui ma temaga koos ära ei tule, on natuke nagu nuga selga olukord. Seega pühapäeva 11.01. on mul seal viimane vahetus.
Aastavahetus tööl Drew ja Casey'ga
Õnneks pole hullu, sest põllumajandusgeeniusena saan ma õunapuuaias ikka jaanuari lõpuni töötada. Seal juhtus kord selline lugu, et rääkisime harvendamise ajal niisama madudest ja asjadest, kui äkitselt tundsin ma midagi väga elavat oma jala vastas... Kui süda saapasäärest mõne mehise kilke pärast tagasi oma kohale jõudis, siis vaatas mulle vastu perekond bandycoot'e. Need on imearmsd pika ninaga jäneselaadsed loomad ja mu uued lemmikud. See juhtus päeval, kui mul mu uut kaamerat veel ei olnud nii et pildi peab soovi korral internetist otsima.
Mul on muide uus kaamera! Ostsin aasta viimasel päeval endale oranži Sony Cyber-shot 'i, mis on põrutus-, tolmu- ja veekindel ja mulle tundub, et teeb vähemalt päevasel ajal üsna häid pilte. Ma seni olen veel rahul, aga teatan ära, et nüüdsest on siis piltidel teised mõõdud ja erinev värvigamma ilmselt.
Eile käisin sünnipäevapeol ka, sest see Jay, kelle lemmikonu ma hetkel olen, sai 3 aastaseks! Nii tore! Toimus väike basseinipidu lõõskavas palavuses jahutavate jookide ja magusa tordiga.
Rohkem suuri uudiseid ei ole, ma lähema kuu jooksul kavatsen selle viiepävevase Overland'i matka teha, näha Wineglass Bay'd ja teatan suurele avalikkusele, et Tuuli ilmselt võib-olla tuleb Melbourne'ist ära siia osariiki.
Aitäh, Ailavju™
Vasakul libavend Joshua ja keskel märg libaisa Leo

Tegin vee all pildi oma libavennatütrest Paige'ist.
Minu uus kaamera!

No comments:

Post a Comment