Monday, February 10, 2014

Dingode maale jõudsin

No tere! Ma olen uues riigis ja uues linnas, see on Austraalia ja Sydney! Jõudsin eile õhtupoolikul, siin oli meeletu leitsak, ma ei mõtle, nagu lihtsalt väga hea ja soe, vaid üle 30 kraadi ja ookeani pärast väga niiske! Õudne ma ütlen! Wankast lahkumine oli väga raske, poetasin ausalt paar pisarat, aga sain tulema. Fantastiline koht ja väga head inimesed, imeline aeg. Jään igatsema Jamiet, Dougi, Elizabethi, Dave'i, Tommyt, Tomi ja muidugi Tuulit.
Lennufirmaks siia oli Qantas, kui see nii kirjutatakse, see on Austraaliast ja pigem soovitan. Ainus häiriv asi oli, et stjuuardessid olid täitsa vanad, nagu ikka 40+, aga toiduks sain kartuliputru veiseliha ja salatiga, joogiks sain õlut ja veini. Erinevalt Air New Zealandist (mis seni on mu lemmik lennufirma) oli neil range 1-jook-korraga poliitika nii et kahte õlut võrrelda samaaegselt ei saanud. Igal juhul möödus umbes 3-tunnine lend vahejuhtumiteta ja immigreerumine Austraaliasse oli lihtsam, kui ma arvasin. Mitte keegi veel mu viisa kohta midagi küsinud ei ole igatahes, aga ma olen riigis sees. Hinnad on natuke kõrgemad, kui Uuz-Meremaal, aga erinevus ei ole drastiline, ma hindadest kirjutan tulevikus. Homme tuleb uus postitus, mõtlesin, et annan korraks teada, kuidas on.
Piltideks esimest korda kaadrid mu uuest kaamerast, loodan, et kvaliteet rokib ja kõik on hea. Saab nii Queenstowni kui Sydneyt kui ka Wanakat. Täpselt erinevas järjekorras muidugi, ups. 
Ailavju

No comments:

Post a Comment