Saturday, February 1, 2014

Festivaaaaal

Juhtus nii, et käisin eile festivalil hoopis.
Selleks oli kohalik ja kümnendat või 12ndat korda järve kaldal toimunud Wanaka Rippon festival, mis minu arvates oli siuke reggae ja funk muusika festival, ma ei kujuta ette, mis stiil ametlik on. Esinesid Uuz-Meremaa bändid, keda loodeti vaatama saada 4000 inimest, aga kindlasti nii palju ei olnud. Õhtu naelaks oli kõige kuulsam ansambel, kelle pärast vist paljud üldse endid kohale vedasid, Fat Freddy's Drop, ma usun, et seda saab juutuubist leida, kui huvi on. Muss kõlas muidu väga hästi ja kuigi festival päris festivali mõõtu oma ühe lavaga välja ei andnud, saab siiski vähemalt 8 punkti. See algas juba keskpäeval, ma jõudsin 4 tundi hiljem, sest ma algselt ei plaaninud minna ja kui ma juba teel olin, siis eksisin korraks ära ja kaotasin umbes tunni veel krt. Hind oli väga soolane, ma sain natuke allahindlust, sest algus oli ammu möödas, aga siiski maksis 100 dollarit vot.
Piltideks mina festivalil, festival, teel festivalile eksinuna ja kanaadalasest festarikaaslane Elizabeth. 
Aitäh

3 comments:

  1. Erki!! Fat Freddy´s Drop on mu lemmikbänd! Kas oli võrratu?!

    ReplyDelete
  2. minu lemmikbänd see veel ei ole. aga äkki saab. kas oli võrratu?

    ReplyDelete
  3. See pigem oli jah võrratu. Kindlalt parim ansambel festivalil, aga see nautimine oli üsna keeruline, sest niiiiiiiii hea soe oli :) soovitan võtta üheks lemmikbändidest!

    ReplyDelete