Saturday, February 15, 2014

Sünnipäevanädal

Pagan, jälle pole mitu päeva kirjutanud. Alustame siis sealt kus pooleli jäi. Kolmapäeval käisin Manlyl, mis on üks linnaosa, kus väidetavalt elavad hipsterid, kellel pole kunagi vaja kesklinna tulla, sest neil on seal kõik olemas hah! Lisaks on seal üks massiivne plääž ja üsna soliidse mulje jättis see kõik. Sõit sinna praamiga, sõit tagasi ka. A see praam pole nagu praam, see on siuke väiksem ühistranspordi laevuke. Neljapäeval käisin Bondi's! See on see kõige kuulsam rannakoht siin Sydneys ja seal oli tõesti ilus. Oli tunne, nagu oleks kuskil väiksemas kohas, mitte keset suurlinna ja see mulle meeldis. Reedel ei teinud suurt midagi, sest jalad olid niiiiiiiii väsinud kogu jalutamisest ja kuigi oli sõbrapäev, siis suurt pidu ei pidanud. Väga rahustav!
Ja kätte ta jõudiski, laupäev ja minu sünnipäev woop woop! Ärkasin hommikul vara, et minna ühte autot vaatama. Plaan oli käia loomaaias, aga see jäi väga halva ilma tõttu ära. Siin sadas vihma, ise südasuvi! Võta nüüd kinni. Igatahes vaatasin kinos filmi Robocop (kino hinnad on siin riigis meeletud), mida julgen soovitada ja pärast seda kinkisin iseendale sünnipäevaks auto! Ma olin seda väärt. See on väike ja kompaktne, säästlik, valge, väga tubli ja sellel on kreizi subwoofer pagasnikus! Ja kuigi ma ostsin selle müüja sõnul "kõige kallimast linnast maailmas," siis tegelikult ei olnud hinnal väga vigagi. Kingitud hobuse suhu ei vaadata nii et rohkem sellest ei räägi. Kallis on siin riigis autot omada hoopis, pooleaastane kohustuslik kindlustus ja registreerimine maksab peaaegu 600 kulli!
Auto ostetud, suundusime mängima piljardit. Sealt viis elu meid edasi aasia bbq restorani, kus sai oma laua peal ise grillida all you can eat liha ja mereande, ja veel edasi minu soovil bowlingusse, aga tegelikult jõudsime tõelisse lõbutehasesse, kus sai 4 tundi piiramatut bowlingut, lasertag'i ja toorest fun'i! Siuke koht: klubimuss, neoonvärvid, soodsad coronad, korralikud rajad ja üllatavalt suur lasertag'i ruum. Ma olin väga rahul. Pärast koju ja magama!
Nii ta käib ja kui uudiseid on, siis annan kohe teada! Piltidest proovin uuesti vaadet sillalt, õhtusöök, erinevad rannad, udune hämar bowlingusaal ja mu auto! Aitäh, ailavju! ps mu kohalik number on +61 432 844 057.

1 comment:

  1. ma autopildil eriti rahulolev ei tundu, aga see on ainult sellepärast, et mul oli pärast esimest sõitu jalgades rõve värin ja mitte ainult jalgades, kui aus olla. Hirmus!!!1

    ReplyDelete