Tuesday, February 11, 2014

Teisipäev

Tere! Ilusat teisipäeva, mul oli pigem ilus. Elan muide Tunny juures praegu, ta on mu õe Moona ekspeika nii et natukene on veider, aga me mõlemad händlime väga hästi ära ja Moona on ka rahul ma olen kindel. Igatahes on mul bürokraatia asjad aetud ja järgneb nädal niisama ootamist põmst, siis saab tegutsema hakata. Jalutasime mõned tunnid niisama, vaatasime ringi, käisime botaanikaaias ja niisama kenades kohtades. Õhtul kohtusin oma endise töökaaslase Triinuga ühes baaris, see oli värskendav pärast palavat päeva. Siinse dollari kurss on umbes täpselt sama, mis Uuz-Meremaal, aga konverteerituna on hinnad e-v samad, ilmselt näpuotsatäie kallimad. Nt õllepint keskmises baaris on 6-9 dollarit. Luban paremaks hakata ja võimalusel kirjutan ikka!
Piltidest saab vaate sillalt, mina paharetina ja botaanikaaia.

1 comment: