Saturday, March 8, 2014

Elumere lained ä

Nii. Suurt uudist ei ole, aga mu päev näeb tavaliselt välja selline:
Ärkan umbes kell 6:30, et pesta hambad, juua kohvi, süüa hommikusööki ja olla umbes 7:20 autos, et alustada sõitu tööle. Päikesetõusu ja muusikaga möödub 29 km lausa ludinal ja 7:45 olen ma ammu kohal, jalanõud vahetatud ja kohv joodud, valmis saama juhtnööre, mida päev toob. Kui see selge, siis järgneb 2 tundi õunakorjamist, kuni esimese veerandtunnise pausini. Sellele järgneb 2,5 tundi õunakorjamist, kuni pooletunnise lõunapausini. Sellele järgneb 2 tundi õunakorjamist, kuni teise veerandtunnise pausini, millele järgneb 1,5 tundi õunakorjamist tööpäeva lõpuni. Sõidan koju, väike dušš ja vaba aeg ning siiani iga päev vuran teiste juurde Grindelwaldi, et õhtustada ja Maryt sõitma õpetada, Sveniga tennist mängida või harida end kultuurselt filmi vaadates. Ööseks koju ja hommikul uus ring. Uni tulebki kell 10 muide!
Palgapäev oli ka ja kui mul poleks makse valesti arvutatud, võiks rahule jääda, aga kuna see juhtus, siis pidi rahulolu päevakese edasi lükkuma, sest täna sain rutsi juurde. Mõnus! Kõht tühjaks ei jää.
Piltidest Launcestoni keskpark ja minu voodi, mis on naris ülemine. Tuba on sassis, sest teised poisid on natuke liiga kaua seal toas elanud hähä!

2 comments:

  1. kus on joonistused ja postkaardid erki! mul on tunne ,et sa ei hooli minust

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes küll on see salapärane, kes kuri on? Niiiiiiii1 raske olukord. Kriba privasse plz

      Delete