Tuesday, March 18, 2014

Nagu elu käib

Tere! Mul ei toimu siin praegu suurt midagi. Internetiga on jamad ja iga päev on õunad. Muidu on värske õhk ja õhtuks täitsa väsinud, olen korjanud õunu Gala, Cox ja Golden - kõik väga maitsvad. Vahepeal viidi mind ka Larsiga kohtuma, kes on ise ja kelle perekondki on kõik imelised inimesed, härra on Soome päritolu, aga keelt ei mõista. Siis saime valmis aia siin Grindelwaldis, mis tuli täiesti ilus ja sirge. Eks mina olen ka natuke süüdi, me kaevasime ja sisestasime maasse Svenniga kahekesi, aga paigutus jäi minu teha. Olen rahul!
Vigastused:
1. Aiateol panin haamriga vastu vasaku käe nimetissõrme, küüs täitsa sinine ja äkki tuleb maha, tont seda teab.
2. Üleeile leidsin õunaaias oma redeliga herilase pesa ja need otsustasid, et kõige õigem on ikkagi mind viis korda sutsata. Sain siis ühe vasaku käe alla rindkeresse, teise vasakusse puusa, kolmanda paremasse põlve ja ülejäänud kaks üsna identselt mõlema jala saapakeele alla. Suurt hullu alguses polnud, eile võtsin töölt vaba päeva, sest jalad läksid nii paiste, et saabastesse ei saanudki suruda.
Tulevikuplaanid on natuke segased, varsti käin korraks niisama Sydneys nädalavahetusel, pärast seda nädal hiljem on Melbourne'is intervjuu ühte suusakuurortisse ja mais saab õunaaeg otsa. Mis täpsemalt saama hakkab - "don't know" öeldakse siin maal.
Kahjuks on nõnda, et ma saadaksin iga päev mõne postkaardi, aga palun kõigilt ootajatelt vabandust, sest ei tehta siin riigis ühtegi ilusat asja ja koledaid minu käsi osta ei saa.
Elagu! Ailavju!
Piltidest siit-sealt Tasmaania elu ja jalad ja õunad!

3 comments:

  1. lol @ jalad. kas herilased on samasugused või mingisugused hiigel-koletised

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nees elukad on samasugused tegelikult, väidetavalt toodi Euroopast alles 15 aastat tagasi. Aga ma arvan, et nende nõelad on siin ikka jämedad, nagu porgandid ja pikad, nagu porgandid, sest ilgelt valus on natuke aega!

      Delete