Tuesday, March 4, 2014

Tasmaaniaaa

Palun vabandust! Siiralt ja südamest! Ma nüüd hakkan jälle kirjutama, sest mul ei olnud vahepeal Internetti, mis asju üles lubaks laadida.
Pühapäeval sai nädal päevast, kui mu jalad puudutasid Austraalia saarest lõunas olevat Tasmaaniat. Siin on ikka soe, aga teistmoodi, kui mujal Austraalias. Ma ei oskagi seda seletada, aga päike põletab, õhk on kuiv, öösel on jahe ja väga soe hakkab alles 3-4 ajal pärastlõunal. Esimest korda elus ostsin päikesekreemi ja ma päriselt kasutan seda. Kreizi!
Esimesed paar päeva möödusid rahulikult, olen olnud nüüdseks 9 päeva järjest vegan (ükskord tellisin long white kohvi tavalise piimaga, see oli kogemata ja reeglitevastane), täna sai läbi ja ajasin muuhulgas tüki kana näost sisse. See oli siis seetõttu, et mu elukaaslased tegid säärase 30-päevase projekti.
Elan Launcestonis bäkkpäkkerite hostelis nimega Arthouse - kena tavaline kohake, ääreni täis asiaate, mõned prantslased ja sakslased sekka ja ongi veits nagu error. Nädala elasin kalli Grete, kallite Sveni, Triinu, Mary ja Gerdaga, mõnda aega nüüd ilmselt pesitsen hostelis ja märtsi teises pooles kolin tagasi. Mõnus!
Tööd olen ka teinud: korjan õunu Miller'i nimelises farmis. Kui kõik hästi läheb, siis järgmisest nädalast oleme kõik koos nn eliitüksuses, kes saab keerulisemaid olukordi ja tunnipalka, kui asiaadid ja prantslased higimull otsa ees ogaraks korjavad endid, et natuke raha saada. Kokku peaks mõnikümmend inimest korjama 16 000 tonni õunu, kui härra Wade'i arvutused õiged on. 5 päeva olen töötanud ja homme peaks palgapäev olema iseenesest, võiks nädala toidu-joogi, elamise ja bena raha kindlasti saada, kalleid asju veel vast ei osta. Muud nagu miskit, ma katsun siin hosteliga harjuda, ma pole kunagi üheski üle 2 öö järjest vist olnud!?
Igatahes. Kuna eelmine kord pildid ei toiminud ja ma ei tea üldse miks mul äpp kokku jooksis, siis mainin, et Melbourne'is on vanad trammid ja ma panen siia igasuguseid fotosid ja kui see toimib, siis ausalt kirjutan-joonistan tihemini. Ailavju!

3 comments:

  1. mis nad on vaesed seal melbourne'is vä? muidu norm

    ReplyDelete
  2. Me lugesime kambakesi su blogi ja saadame kolmiktervituse:
    Johanna: "Veider, et kuskil maailmas on praegu õunakorjamine käsil. Jõudu tööle - lahe blogi! :) "
    Vahur: "Jou Erki! Pane täiega ja head trippimist!"
    Vivian: "Õh! Bäbäbää!"

    ReplyDelete