Monday, June 23, 2014

Jõulud keset suve

Kohalik jõuluturg
Enne lund tuli tuli
Ma mõnda aega ei kirjutanud, palun vabandust - siin ei toimunud mitte midagi. Ootasime pikisilmi lund ja tegelesime vabaajategevustega, nagu beerpong, lõbusad kaardimängud, batuut ja intelligentsed vestlused köögis. Tööl oli rahulik ja suuri vahejuhtumeid ei esinenud. Päev möödus päeva järel ja tuju püsis keskpäraselt positiivne. Kindel on see, et rahulikud ajad on nüüdseks möödas!
Eile otsustas ilmataat, et ta siis avab need taevaluugid ja lasi lihtsalt 24 tunniga pool meetrit lund alla. Segane inimene! See lumi siin on natuke teistsugune, kui tavaline - eile näiteks jalutasin tööle ja üks lumehelves langes mulle kõrva peale, sest mul ei olnud mütsi peas ja see tegi päriselt haiget! Nii et see on veidralt kõva ja teraline, nagu tonn rahet lihtsalt. Kuna mul ei ole veel lumelauasaapaid ja prille, siis ma mäe peal ei käinud, aga mõned siin möllasid, nagu segased, kuigi liftid hakkavad alles homme tööle. Lumi on praegu põlvini.
Tööl läheb juba paremini. Ma hakkan asjadest aru saama ja eile tõstsin iseseisvalt inimesi tubadest ümber ja parandasin ukselukke, tegin telefoni teel reserveeringuid ja võtsin rahvalt raha. See tunne, et on mingi kindlus tekkinud, on väga teretulnud. Igal juhul läheb järjest paremaks. Mu töökaaslased on kõik väga toredad ja õhkkond on sõbralik - mulle nüüd lõpuks tundub, et siin võib tulla väga tore hooaeg.
Lähiajal on kindlalt plaanis linnast endale soetada saapad, prillid ja kiiver. Täna üks tüdruk küll kandis kiivrit, aga kukkus ikkagi kuidagi nii õnnetult, et sai peapõrutuse. Samas selline see ekstreemsport juba on.
Ilusat jaanipäeva ja ailavju!
Mõned sõidavad mäest alla
Vaba aeg batuudil

Vaba aeg keldris
Vaba aeg köögis





No comments:

Post a Comment