Thursday, February 5, 2015

Töötuna loodusesse!

Joshua joob Sakut Austraalia päeval.
Avastasin just, et ma vist ei ole ammu kirjutanud, sest fotokas on 180 pilti, millest ükski ei ole veel siia lehele jõudnud. Õnneks saab kõik ilusate sõnadega kokku võtta, ma usun. Proovitagu!
Mõned kuud tagasi otsustasin, et ma teen siinse kohaliku maailma top 10 parima matka hulka kuuluva Overland Track matkaraja algusest lõpuni ära. Nädalaid tagasi broneerisin endale koha algusega homme ehk 7ndal veebruaril ja sellest päevast alates elan seljakott seljas ja looduses kuni tuleva neljapäevani. Need 6 päeva saavad olema väga rasked, aga räägitakse, et see on seda väärt! Ma proovin ära ja siis kirjutan täpsemalt. Igal juhul olen natukene siin planeerinud ja vaadanud ning peaks kõik olema valmis ja tehtav. Pagana telgi pean kusagilt veel saama, sest kuigi seal on hütid, siis igaks juhuks PEAB telk kaasas olema. Riided on olemas, toidujahile lähen lähema tunni jooksul ja homme kell 8-9 peaks esimesed sammud metsikul Tasmaania mägismaal tegema.
Vahel käin vee all.
Olen kõrges kohas.
















Lisaks olen ma töötu alates teisipäevast, kui kõik õunad harvendatud said ja väikese grill- ja õllepeoga kõigile head aega sai soovitud. Natuke on hea meel ka, aga mainin kohe, et töötuna Austraalias kaua vastu ei pea, tee, mis tahad. Õunakorjamine algab umbes 25nda paiku, aga tahaks öelda, et loodetavasti olen ma selleks ajaks ikka kuskile poole edasi liikunud.
Vahepeal veetsin mõned päevad ka suurlinnas Melborune'is, kus käisin vaatamas Mary uut korterit, tõin Tuuli juurest oma sinna jäetud asjad ära ja möllasin ringi rohkem, kui ma Tasmaanias seda teinud olen. Väga toredad ajad! Kõik on seal ikka sama koha peal ja kuigi on ilmeline linn, siis ma olen oma väikeses Windermere'is rahul. Siiski - palju häid mälestusi.
Mõtlen, kuidas ja kuhu.
26. jaanuar on siin ka Asutraalia päev, mille puhul tegin perekonnale hommikusöögiks hunniku pannkooke ja ülejäänud päev möödus õlle ja grilllihaga veranda ja basseini vahel. Kuna kohe järgmisel hommikul pidin varakult õunaaias olema, siis pikka pidu ei olnud, aga päev oli küll kena.
Ja ega suuremaid uudiseid praegu ei olegi. Ma olen natuke nii põnevil selle kuuepäevase matka pärast, et ma ei oskagi õigeid sõnu leida selleks. Kõik peaks muidu olema imeline, sest lubatakse ainult päikesepaistelist ja sooja ilma, rada peaks olema reaalselt mõistlikult läbitav ja ainus asi, mille pärast ma muretsen on fakt, et madudel on paaritumishooaeg ja nad on agressiivsemad, kui muidu. Samas ei ole ma veel siin riigis madu näinud nii et ehk saab seda traditsiooni elus hoides ikkagi ilusti need 89,2 km ära kõndida. See kuulus Overland Track on muidu 68 km pikk, aga kui tahta siin tippe ka võtta, siis venib ligi 90 kilomeetriseks. Kuus päeva, 15 km päevas, vorm on hea - tulen elusana tagasi!
Ailavju™
Tuuli ja Jamie looduskaunis kohas Tasmaanias.
Wendy, Drew, Todd ja Leo maiustavad pannkookidega.
Maryga Melbsis turul.
Eeva ja Tuuli peiksidega.

1 comment:

  1. tuus matk, koduvabariigis teeme ka sama asja millalgi.

    ReplyDelete