Sunday, March 1, 2015

Manner on selle saare kohta palju öelda

Vaadake! Põhja-Austraalia pilvepiir!
Ja siis hakkas sadama!
Sellest on möödas peaaegu nädal ja Windermere on võrreldes Melbourne'iga ikka mõnus ja rahulik. Mitte, et ma igatseks, aga võtab pisut aega , et ümber harjuda. Nagu kokku lepitud sai, siis ega ma siia kauaks ei jää ning täpselt nädal pärast tulekut, teisipäeva varahommikul, lendab mu lennuk väga soojale maale. Olen vestelnud ja rääkinud ja kirjutanud erinevate inimestega Daydream Islandil Põhja-Queensland'is ja nad arvavad, et ma käin küll selle 280-toalise kuurorti vastuvõtjaks. Nii et ülehomme võtan oma seljakoti, panen 2 kätt taskusse ja sõidan praamiga väikesele saarele, kus kolmapäeval räägitakse ära, mis värk on ja neljapäeval kannan juba kaladega siidisärki.
See on omadega kaasa toonud natuke šoppamist ja ega peale tuttavate nägude vaatamise ja ostlemise polegi suurlinnas eriti midagi teinud. Öösiti magan Mary ja Triinu pool, kellel on kahepeale nii väike tuba, et kui mina sõbranna keskmisest palju lühemas voodis pikutan, siis mu koivad on täpselt nii pikad, et ust lahti teha ei saa. Õnneks päästab naeratus maailma ja keegi mu peale veel pahaseks saanud pole. Maandumise päeval ehk suurel 24ndal veebruaril toimus Melbourne'i Eesti majas muidugi ka Dagö akustiline kontsert, kus me oma naerul nägusid näitamas käisime. Ning usu või mitte, aga ühel hetkel tuli õige tunne peale ja nii me Mary'ga sammud kohalikku Telstra esindusse seadsime ja lahkusime sealt mõlemad uus telefon näpus. See iPhone 6 on päris lahe asi - kõik Instagrammid ja Tinderid ja arvutiga ühildused toimivad ning kuna õnne rahas mõõta ei saa, siis see väljaminek mulle pisaraid silmi toonud pole.
Suuremate uudiste ja sooja ilma ootuses jätangi siinkohal jutujärje pooleli ja eks varsti näis, kas Austraalia troopikas on paradiisisaar või on siinne unelm tõesti ainult liialdus.
Ailavju™
Mary sööb sealiha kartulisalatiga ja mina joon Saku õlut - Eesti Vabariigi 97s.
Drew sõidab linnalaenurattaga.
Mina sõidan ka.


Kuni tuli päikene välja. (Selle pildi tegin uue telefoniga - kole terav ja ilus on!?)

No comments:

Post a Comment