Sunday, January 19, 2014

Nädalalõpp töötuna

Ega kui aus olla, siis palju vahepeal toimunud ei olegi. Eile saime auto, millega seni ainult mina sõitnud olen (muidu on vasakpoolne liiklus täiesti händlitav, aga kitsal kruusateel kurvi tagant tulnud punase volvo surusin ma ikkagi instinktiivselt endast vasakult mööda). Siin linnas nimega St. Arnaud toimus eile ka selline laat, mis kodumaal neverever poleks läbi läinud. Rahvast oli, putkasid oli, alkoholi võis kogu laadal ainult maitsta pakkuda nii et kogu see kamp, kes indiaanlast mussi tegemas vaatasid, olid täiesti kained haha. See toimus Rotoiti järve ääres muide, seal liikus ringi ka üks üheksa ja eks ma käisin ujumas ka, aga vesi oli täpselt nii külm, nagu selle üheksa tunded mu vastu ilmselt. Mäe otsa unutasin telefoni võtta, aga muidu oli u. 1500 m kõrge. Päike on jaanuarikuisest Tallinnast ikka natuke erinev, ma olen igast kohast, kuhu see peale on paistnud punaneee!
Pildiks mina, Tavott tervitab velgesid ja erx veic 1-2-300 poisse!

1 comment: