Monday, January 27, 2014

Peatükk 1

Ma olen veel Wanakas, Tuuli magab, kuigi kell on kohe keskpäev. Võta nüüd kinni. Reisikaaslaste tutvustus on tegemata, tegelikult oli/on siin lisaks varem tutvustatud isale ja emale ka vanem õde Tuuli (pildil vasakul) ja noorem õde Moona (pildil keskel). Viimasena mainitu lahkus eile Londoni poole, ema-isa sõidavad Wellingtoni suunas ja varsti võite neid juba tuttavatel Tallinna tänavatel kohata.
Käisin Queenstownis ka, sealne atraktsioon FERGBURGER on oma kuulsust väärt ja 12 dollari eest saadud Cheddari juustuga burks oli ummehää. Olin suisa üllatunud, kui aus olla. Plaanid hetkel päris paigas ei ole, ma vist vaatan saare lõunatipu üle ja ühel päeval lendan Austraaliasse ära siit. Täpselt ei teagi, kuidas see välja hakkab nägema. A kui keegi mu häält tahab kuulda, siis mu hetkenumber on +64 22 420 9532 (nelikaksnull on sees, coolcool).
Piltidest on seekord puu otsas mu vanemate 3 last, Queenstownis burgerit nosimas ja mu uued sinised 8-taalased jalanõud. Aitäh, ailavju!

1 comment: