Friday, January 31, 2014

Kinni jäin

Tere! Wanaka on mind endasse imenud, siin on täpselt nii hea olla, et üldse ei taha ära minna tegelikult. Ma vbla sain Tuuli nõusse, et esmaspa-teisipa veedame lõunas kahes linnakeses, kus on pingviinid! Kui lahe see on eks!?
Piljardit, tuli välja, ma ikkagi natuke oskan mängida, sest neljapäevasel turniiril sain kolmanda koha, mis on väga hea. Tegelikult oleks võinud täitsa võita, aga ma olin poolfinaaliks kahjuks täpselt nii mitu õlut joonud, et vaenlane oli must parem. Kolmanda koha auhind oli 1 punkt liigatabelisse, kui keegi liiga võidab, saab ta auhinnaks langevarjuhüppe! Esimesed 2 kohta said muidugi sularaha, ma olen väga pettunud ja see tundub ebaaus! Pole viga, ma ühe korra proovin veel igaks juhuks. Siin on tegelikult nii, et piljard on igas baaris olemas ja kõik kogu aeg mängivad seda.
Eile mängisime pargis hirmsas leitsakus, mis siin nädala juba kestnud on, frisbigolfi. Lahutas meelt küll, aga hirmus palav oli. Eesmärk tänaseks on välja mõelda mingigi plaan järgmisteks nädalateks.
Palju õnne Dianale sünnipäevaks! Jess!
Pildiks tõestus minust kohalikus järves, üsna külm oli krt!

No comments:

Post a Comment