Wednesday, January 29, 2014

Piljard siin maal

Eile oli mul elu esimene piljarditurniir baaris nimega Gin and Raspberries. Ma kukkusin esimeses ringis välja, kuigi tegelikult olid kõik vastased võidetavad. Sain 3 korda proovida musta lüüa, aga ei läinud nah! Pole viga, täna on mu elu teine turniir baaris Woodyes, ma olen nii põnevil. Reeglid on siin tegelikult veidrad mõnes mõttes eks see mängis ka oma rolli mu kaotuses eks :)
Muud uudist hetkel ei ole, õunahooaeg algab Austraalias märtsis, aga ma päris nii kaua siin saareriigis ei hängi, võtan rahulikult, ei kiirusta, aga liigun ühel päeval edasi.
Pildiks saab hommikul sündinud merisea, keda ma õhtul pihus hoidsin. Veidralt karvane, ma tean!

1 comment:

  1. äkki sul läks meelest see 2=3 pakkumine võtta, nii noh 3-4 korda. arvan et võit jäi selle taha ainult. edu tänaseks!

    ReplyDelete